Poprzez realizację konkursu planujemy zachęcić media do popularyzowania tematyki Funduszy Europejskich, w sposób odpowiadający potrzebom różnych grup odbiorców: potencjalnych beneficjentów, potencjalnych uczestników dofinansowanych projektów, ogółu społeczeństwa.
Tematyka projektów zgłaszanych do Konkursu musi mieć charakter horyzontalny, tj. projekty muszą dotyczyć więcej niż jednego programu operacyjnego w ramach Umowy Partnerstwa 2014-2020. Dopuszcza się prezentowanie projektów realizowanych z FE w latach 2007-2013, z zastrzeżeniem, że powinny stanowić jedynie przykłady dla zobrazowania możliwości sięgania po FE w nowym okresie 2014-2020.
W ramach tegorocznej edycji konkursu możliwe będzie przygotowanie projektów w zakresie następujących pięciu linii tematycznych:
-
projekty telewizyjne,
-
projekty idea placement w serialach telewizyjnych,
-
projekty radiowe,
-
projekty prasowe,
-
projekty internetowe.
Do udziału w konkursie zapraszamy nadawców telewizyjnych i radiowych, podmioty zarządzające czasem antenowym w stacjach radiowych, producentów nagrań telewizyjnych lub radiowych, wydawców tytułów prasowych oraz wydawców portali internetowych.
Na realizację projektów w konkursie przewidziano dotacje w wysokości od 100 000 do 1 500 000 zł.
Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie