Na najbliższe spotkania doradcze został zgłoszony szereg różnorodnych tematów m.in.:
• umowy na realizacje zadań publicznych: możliwość zmian w budżecie oferty (wybór rozwiązań w umowie na zarządzanie i zmiany w budżecie)
• oferta na realizacje zadań publicznych: treść ogłoszenia konkursowego w zakresie wkładu rzeczowego oraz rezultatów a wypełnianie formularza oferty
• dostęp do informacji publicznej a udostępnianie oferty organizacji, karty ocen członków komisji konkursowych
• rozliczanie ofert - zakres załączanych dokumentów dotyczących zaangażowania personelu (czyli co organizacja powinna a czego nie może udostępniać o swoich pracownikach)
• umowa zlecenie/umowa o dzieło - rozgraniczenie, rozróżnienie
• prowadzenie działalności gospodarczej przez organizacje pozarządowe w lokalach samorządu (możliwości, warunki, zasady) w tym
dofinansowanie z funduszy miejskich inwestycji (wkładów własnych na projekty inwestycyjne) a możliwość prowadzenia działalności gospodarczej
• status OPP a działalność gospodarcza oraz użyczanie/najem lokali przez organizacje pozarządowe od samorządu
• zakres działalności odpłatnej oraz działalności gospodarczej - czyli więcej o tym jak rozgraniczać zakres działalności w organizacji pozarządowej
Liczymy na konstruktywne i edukacyjne spotkanie. Jeżeli chą państwo wziąć udziałw tym spotkaniu prosimy o wypełnienie ankiety(w linku poniżej) do 26.05.2017 do godz. 16
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_111UV7gAdfSqZWbEUNMAMhe4PhAS5Xs_A1eRRv-Mbkf8zw/viewform
Zapraszamy.