Od 1 października 2017 r. Urząd Miejski w Elblągu ruszył z platformą zakupową, która jest narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie procesu zakupowego przy zamówieniach do 30 000 euro (125 247,00 zł netto), które nie są objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.

Cały proces składania i oceny ofert prowadzony jest w formie elektronicznej. Platforma zakupowa jest miejscem, gdzie wystawiane są zapytania o wartości poniżej 30 000 euro. Każde zapytanie widoczne w sekcji postępowań aktualnych będzie posiadało formularz elektroniczny do złożenia oferty. 

Dostęp do platformy na stronie https://platformazakupowa.pl/elblag oraz z poziomu strony internetowej Urzędu Miejskiego.

Platforma oferuje Wykonawcom możliwość rejestracji w bazie dostawców poprzez podanie swoich danych kontaktowych oraz określenie rodzajów oferowanych produktów lub usług. Wytyczne odnośnie rejestracji na platformie znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/elblag w zakładce „Zostań Dostawcą".

Złożenie oferty może nastąpić również bez wcześniejszej rejestracji w bazie Platformy, bez logowania. W zapytaniach ofertowych oferty będzie można składać również dołączając wypełniony plik Excel (nie ma konieczności składania ofert bezpośrednio poprzez platformę). Jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu oraz jednej z przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome.

Wszystkie operacje wykonywane przez Wykonawcę na platformie zakupowej Open Nexus są bezpłatne.

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą zapytania ofertowego Wykonawcy mogą kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 61 679 19 00 (pn-pt od 8:00 do 17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl , gdzie otrzymają profesjonalne wsparcie.

 

Źródło: http://www.elblag.eu/index.php/urzad-miejski/11265-platforma-zakupowa